Een verandering in de praktijk:

Digitale triage!

De druk op de huisartsenzorg neemt de laatste tijd enorm toe, ook in onze praktijk. Om hier beter mee om te kunnen gaan, werken wij per 1 januari 2026 met digitale triage. Wanneer u belt, kunt u sneller geholpen worden door eerst een aantal digitale vragen over uw klacht te beantwoorden (optie 5 in het keuzemenu). U ontvangt een SMS op het door u aangegeven telefoonnummer met verdere instructies. Door uw antwoorden op de vragen kunnen de assistentes u aan de telefoon sneller en persoonlijker helpen. Ook als u een afspraak wilt maken via het patiƫntenportaal van de praktijk (Uw Zorg Online), kunt u voor digitale triage kiezen.

Wat levert digitale triage u op?

  • Een korter en persoonlijker telefoongesprek
  • Een vlottere afhandeling van uw vraag
  • Korte wachttijd aan de telefoon
  • Een hogere patiĆ«nttevredenheid
  • De juiste zorg op de juiste plaats op het juiste moment

Samen zorgen we ervoor dat onze praktijk in de toekomst blijvend goed bereikbaar is!